SEOzseni: A keresőoptimalizálás lesz a sikerünk motorja

Akár egy éppen induló vagy egy már meglévő vállalkozás tulajdonosai is legyünk, mindkét esetben a profitszerzés a fő motivációnk. A maximumot adjuk bele, hogy eleget tegyünk azoknak a marketinges kritériumoknak, amik révén kitűnhetünk a tömegből. Mindent megteszünk, hogy megismerjük a célközönséget és azon fáradozunk, hogy minőségi, a felismert célcsoport igényeire szabott tartalommal töltsük meg a webhelyünket. A lehető legoptimálisabb eszközökkel pozicionáljuk magunkat a piacon, de a várva várt áttörés mégsem következik be.

Adott egy kiváló ötlet, mögötte a jól felépített weboldal, viszont a látogatottság nem üti meg a mércét, mi pedig nem értjük, hogy miért.

A megoldást a SEO, azaz keresőoptimalizálás kínálja fel a számunkra.

Tudnunk kell, hogy a Google nem az ellenségünk, csupán kissé jobban meg kell ismernünk a rendszer működési elvét, hogy a hasznunkra fordíthassuk azt.

A statisztikai adatok egyértelműen rámutatnak arra, hogy az internetfelhasználók minden vásárlás előtt a keresőmotor adatbázisát hívják segítségül a tájékozódáshoz. Az is tény, hogy az első öt találatnál csupán kevesen görgetnek tovább, ezért is jelentős az a pozíció, amit mi foglalunk el ezen a ranglistán. Amennyiben kiesünk az élmezőnyből, a látogatottság is nagymértékben visszaszorul.

A weboldalak sorrendjét a keresőprogram bizonyos rangsorolási tényezők mentén határozza meg. Ezeket szükséges mélyebben feltérképeznünk, így mi magunk is hatással lehetünk erre a sokat számító listára.

Az algoritmusok számára a kulcsszó adja meg az eligazodási pontot, vagyis az a néhány releváns kifejezés, ami visszautal a webhely tartalmára és hidat képez a vásárló és a a termék/szolgáltatás között.

Mit is jelent ez pontosan?

Azt, hogy felhasználók a kulcsszavaknak köszönhetően garantáltan ahhoz a tartalomhoz jutnak hozzá, amire első körben rákerestek. Erre épít maga a keresőoptimalizálás, hiszen a segítségével a közönségtől érkező keresési paraméterek szerint optimalizálhatjuk a weboldalunk tartalmát. Láthatatlan térképet készítünk a célcsoportunk számára, hogy a lehető legegyszerűbben odatalálhasson hozzánk. Erről (is) szól az igazán hatékony online marketing.

Fontos szerepe van ugyanis még a olyan tényezőknek, mint amilyen a minőségi linképítés és a technikai SEO finomítása. Egy magas PagaRank oldalról származó link sokat veszít az értékéből, ha irreleváns forrásból származik. A link összekapcsolja a két tartalmat, ezért a rangsorolási algoritmus figyelembe veszi mindkét oldal HTML struktúráját.

A SEOzseni a keresőoptimalizálás (SEO) minden lépésében segít minket. A teljes mértékben magyar fejlesztésű adminisztrációs rendszer elvégzi helyettünk a fentiekben felsorolt metódusokat, nekünk pedig nem marad más jutalmul, mint a színtiszta profit. A technikai SEO fontos része a weboldal „egészsége”. Ezek a mutatók a felhasználói élményt határozzák meg. Nem csak a rangsorolásban fontos, hanem a konverzióban is. Hiszen egy lassan betöltődő, akadozó oldalon alacsonyabb lesz mondjuk a hírlevél feliratkozási arány. Ma már sokféle eszközöket használnak az emberek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük