Minden ügyfél más és más

Egy sikeres és az ügyfelek által is dicsért online marketing ügynökség kiválósága abban rejlik, hogy törekednek arra, hogy változatos ügyfélkörüket változatosan is szolgálják ki. De mi is értünk ez alatt? Természetesen vannak sémák, és vannak olyan jól bevált módszerek, amikkel rövid idő alatt szép eredményeket lehet felmutatni. De egy reklámügynökség ereje abban is rejlik, hogy igyekszik folyton megújulni, új ötleteket és kreatív megoldásokat kínálva ügyfelei számára. Nincs két egyforma cég, nincs két egyforma vállalkozás, nincs két egyforma cél és nincs két egyforma megvalósítási stratégia sem. Ezért is fontos, hogy a reklám ügynökség első lépései közt szerepel, hogy ezeket alaposan átbeszéljék leendő ügyfeleikkel és írásban is rögzítsék ezeket az információkat. Egy online marketing ügynökség el sem kezdi addig a munkát, amíg nincs tisztában a megrendelő célpiacával, célközönségével, biztosan bekéri az ideális perszónánk adatait is. Kíváncsi lesz a küldetésünkre, filozófiánkra és hitvallásunkra, konkurenciáinkra és a többi. Jó, ha van egy éves marketing tervünk és stratégiánk is. Tehát jobban járunk, ha már előre felkészülünk ezekből. Sőt, ezek olyan alap dolgok és elemzések, amelyek minden vállalkozásban meg kellene, hogy legyenek, de sajnos a tapasztalat azt mutatja, hogy még egy egyszerű üzleti tervet is nehezen mutat fel sok vállalkozó.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük